Forever 21

Jag beställde kläder från Forever 21 i lördags. Valde att googla "beställa från forever 21 till Sverige", vissa företag kan ju vara lite tråkiga att beställa från när det ska skickas från andra länder.

De har en EU shop, vilket är smidigt för oss. Tyvärr minskar utbudet en del men jag hittade ändå väldigt mycket jag tyckte om. 

Eftersom att det skickas genom EU så slipper en betala tullavgift och ingen fraktkostnad vid köp över 75 € (733,96 SEK idag) 

Sidan är lätt och enkel att hitta på med mycket fina kläder och accessoarer. 

Jag beställde 2 par skor, 1 handväska, 1 större väska, 1 halsband och 3 par öronhängen (3 för 1) 
Mitt hamnade på 75,45 €, så jag behövde inte betala någon frakt. Vad den kostnaden ligger på är jag lite osäker på. 

Det var väldigt smidigt att spåra paketet, (det skickades från Nederländerna) och det släpptes i Malmö inatt. Beställde det i lördags 28/3 och fick det idag 1/4. Så det har gått väldigt snabbt att få hem det. 

Jag är också väldigt nöjd med mina köp. 


Glittriga jelly-sandaler 13,50 € 

Jelly-sandaler 8 €

Handväska med rymligt fack som stängs med dragkedja utöver låset på framsidan. 19,50 €


Större väska med 2 rymliga fack, ett mindre fack på framsidan som knäpps med magnet. 25,45 €


Halsband med läderpåse och kristall. 4€
5 € 

---------

Jag är som sagt jätte nöjd med mina köp hos Forever 21 och kommer vara en flitig kund hos dem i framtiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0